Wsparcie ds. Sprzedaży Wewnętrznej z językiem niemieckim (praca hybrydowa) [Poland]


 

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.


Wsparcie ds. Sprzedaży Wewnętrznej z językiem niemieckim (praca hybrydowa)

Nr ref.:


Twój zakres obowiązków:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Przeprowadzanie połączeń wychodzących i przychodzących
  • Aktywne poszukiwanie nowych klientów
  • Analiza potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań
  • Dbanie o dokładność i aktualność danych klientów w systemie
  • Raportowanie wyników sprzedażowych


Nasze wymagania:

  • Minimalne roczne doświadczenie w sprzedaży - mile widziane w sprzedaży wewnętrznej
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 (minim)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (minimum)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i osiągania celów sprzedażowych
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność negocjacji i przekonywania klientów
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki

Nasz klient oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o dodatkowe premie
  • Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna i karta sportowa
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku w stabilnej firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال